Followers

Monday, February 23, 2009

Fly To The Sky Vol.8 - Decennium


Aku excited sangat bila dengar cerita fasal Fly To The Sky latest album, Decennium. Walaupun terlewat beberapa hari untuk pre-order sebelum album ni dipasarkan, tapi akhirnya ku berjaya juga meng'order' dari budak-budak forum FTTS Eternity. Murah seh, RM60 je. Kalau order thru YesAsia, sampai RM80++. Itu belum masuk delivery chargers lagi tu. Huhuh..yang sedihnya ini album ni akan jadi last official album Fly To The Sky. Lepas ni masing-masing nak buat solo act. Hehehe..aku memang gile dengan dynamic duo ni. Sejak dari first album lagi memang aku dah gilekan suara diaorang. Terutama, suara si Hwanhee. Hehehe... Aduh, lambatnya rasa album ni nak sampai kat aku!!!
Dari preview yang aku dengar, lagu yang best are:-
TRACK LIST
01 . Decennium
02 . Possessiveness -- *****
03 . Close to you (feat. Dynamic Duo)
04 . Go away you
05 . Good girl -- *****
06 . Song for you -- ****
07 . Hiding Game (feat. 리쌍 ‘게리’) feat. Lee Ssang “Gary”)
08 . Wine/Alcohol
09 . Last Prayer
10 . It must be love -- *****
11 . Sorry for the tears -- *****
12 . A Whole Note

Yang takde bintang tu bukan tak best, cuma yang aku paling suka dengar yang bertanda bintang tu.. :)


No comments:

Post a Comment